متن دلخواه شما
سه شنبه 22 مهر 1399 ساعت 21:0 | بازدید : 104 | نوشته ‌شده به دست admin | ( نظرات )

بیمه شخص ثالث چیست؟

هرگونه خسارت مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث در حوادث رانندگی به عهده بیمه شخص ثالث است. بر اساس قانون، خرید بیمه شخص ثالث در کرمان برای تمام خودروها اجباری است و نداشتن این بیمه عواقب جبران ناپذیری برای دارندگان وسائل نقلیه به همراه خواهد داشت.

 

در قرارداد بیمه شخص ثالث:

شخص اول صاحب بیمه‌نامه و مالک خودرو است که به آن شخص بیمه‌گذار گفته می‌‌شود.

شخص دوم یا ثانی شرکت ارائه‌دهنده‌ بیمه شخص ثالث است که بیمه‌گر خوانده می‌‌شود.

شخص سوم یا ثالث تمام افرادی هستند که در حوادث مرتبط با خودرو، زیان جانی یا مالی دیده باشند.

البته در تعریف این بیمه راننده‌ مقصر حادثه، شخص ثالث محسوب نمی‌شود و برای جبران خسارت‌های جانی راننده مقصر، بیمه حوادث راننده به همراه بیمه‌نامه شخص ثالث ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که بیمه حوادث راننده فقط خسارت‌های جانی وارد شده به راننده را جبران می‌کند و در برابر خسارت‌های مالی هیچگونه پوششی ارائه نمی‌دهد.

 

شرکت بیمه ملت و نمایندگی بیمه ملت کرمان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه بیمه شخص ثالث است و علاوه بر طرح‌های رایج بیمه شخص ثالث در سایر شرکت‌های بیمه، خدمات و طرح‌های نوینی توسط بیمه شخص ثالث ملت به مشتریان ارائه می‌گردد.

 

طرح‌های بیمه شخص ثالث ملت:

1- بیمه‌ شخص ثالث و حوادث راننده کوتاه‌مدت:

فروش بیمه‌نامه کـوتاه‌مـدت (از یـک روز تـا 365 روز) طـبق درخواست بیمه‌گذار.

 

در این طرح با توجه به افزایش تعهدات بیمه شخص ثالث بر اساس افزایش نرخ دیه، برخی از افراد قادر به پرداخت حق بیمـه یکساله نیستند. به همین دلیل صدور بیمه‌نامه‌های کوتـاه‌مدت سـه‌ماهـه، شش‌ماهه، به صورت خاص و بیمه‌نامه‌های چندروزه و چندماهـه متناسب با توان مالی متقاضی، در بیمه شخص ثالث ملت فراهم شده است.

2- پوشش کمک‌رسان (sos):

هدف این طرح این است که در صورت ایجاد مشکلاتی که در زیر ذکر شده، بیمه‌گذار می‌تواند با تماس تلفنی از طریق مرکز پیام شرکت بیمه، درخواست خدمات از شرکت امدادرسان را داشته باشد.

 

خدمات شامل: سوخت‌رسانی، راه‌اندازی خودرو، خدمات اتصال باطری، تعـویض زاپاس، بیرون کشیدن خـودرو از گاردریل، شانه خاکی، موانع و واژگونی، حمل خودروهای متـوقف مشتریان بنا به تشخیص کارفرما تا اولین شهر در مسیر مقصد.

 

3-بیمـه‌ جامع اتومبیل:

در این طرح که یکی از طرح‌های جدید بیمه شخص ثالث ملت است، 4 پوشش بیمه‌ای در یک بیمه‌نامه ارائه می‌شود.

هدف از ارائه این طرح تجمیع اطلاعات بیمه‌نامه‌های مختلف در یک بیمه‌نامه است.

بیمـه‌نامه جامع اتومبیل در واقع متشکل از چهار پوشش بیمه شخص ثالث، پوشش حوادث راننده، بیمه بدنه (خطرات اصلی و خطرات تبعی) و پوشش امدادرسان خودرو (sos) است.

بیمه‌نامه جامع به صورت یکساله و کوتاه‌مـدت (سه ماهه و شش ماهه) صادر می‌شود.

 

4- پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث ملت:

با توجه به افزایش نرخ دیه و به تبع آن نرخ بیمه شخص ثالث در هر سال، بیمه ملت به ارائه این طرح پرداخته است.

 

در این طرح خریدار بیمه شخص ثالث، می‌تواند 10 درصد اضافه بر مبلغ حق بیمه شخص ثالث سال فعلی را بدون توجه به میزان افزایش نرخ دیه در سال بعد پرداخت کند تا بر این اساس بدون نیاز به مراجعه و خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث، بیمه ملت خسارت های جانی را در سال آتی، به صورت کامل تا مبلغ دیه اعلام شده از طرف قوه قضائیه را پوشش دهد.

چه مواردی تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد؟

پوشش‌‌‌‌های بیمه شخص ثالث به دو دسته پوشش مالی و جانی تقسیم‌‌‌‌‌ می‌شود که پوشش جانی این بیمه شامل غرامت فوت، نقص عضو و هزینه‌‌‌‌های درمانی افراد آسیب دیده در حوادث رانندگی است و در پوشش مالی آن خسارت‌‌‌‌های مالی وارد شده به خودرو یا اموال افراد زیان دیده (به جز راننده مقصر) جبران‌‌‌‌‌ می‌شود.

سقف پرداخت هزینه‌‌‌ها در پوشش جانی بر اساس مبلغ دیه در ماه حرام تعیین‌‌‌‌‌ می‌گردد. سقف پوشش مالی نیز در شرکت‌‌‌‌های مختلف بیمه متفاوت است اما حداقل پوشش مالی تعیین شده توسط بیمه مرکزی در سال 99، 11 میلیون تومان‌‌‌‌‌ است.

حداکثر پوشش مالی در بیمه ملت معادل 40 میلیون تومان است

 

مبلغ دیه کامل چقدر است؟ ماه‌های حرام کدامند؟

مبلغ دیه در ابتدای هر سال توسط بیمه مرکزی اعلام می‌شود.

مبلغ دیه در سال 1399 و برای ماه‌های عادی 330 میلیون و برای ماه‌های حرام 440 میلیون تومان اعلام شده است.

ماه‌های حرام به ترتیب محرم، رجب، ذی‌القعده و ذی‌الحجه هستند.

سقف پوشش جانی به اندازه‌ی مبلغ دیه در ماه حرام (440 میلیون تومان) است و حداقل پوشش مالی به اندازه یک چهلم مبلغ دیه ماه حرام (11 میلیون تومان) در نظر گرفته می‌شود.

خسارت جانی راننده مقصر هم بر اساس دیه ماه غیر حرام (ماه عادی) پرداخت‌‌‌‌‌ می‌گردد.

 

نرخ بیمه شخص ثالث 1400

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، حق بیمه پایه شخص ثالث هر ساله توسط بیمه مرکزی تعیین و به شرکت‌های بیمه ابلاغ می‌شود. نرخ بیمه شخص ثالث سال 1400 که انتهای سال گذشته اعلام شد، نسبت به سال گذشته (سال 99 ) افزایش قیمت داشته است که دلیل اصلی این افزایش قیمت را‌‌‌‌‌ می‌توان افزایش نرخ دیه سال 99 دانست.

 



:: برچسب‌ها: نرخ بیمه شخص ثالث , یمه شخص ثالث , خرید بیمه شخص ثالث ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 21 مهر 1399 ساعت 12:50 | بازدید : 118 | نوشته ‌شده به دست admin | ( نظرات )

سوغات کرمان

سوغات استان کرمان بسیار متنوع است؛ از انواع شیرینی‌ها و نان‌های محلی گرفته تا محصولات کشاورزی و طبیعی مثل داروهای گیاهی و پسته و انواع صنایع دستی از جمله پته‌دوزی و قالی.

استان کرمان یکی از پهناورترین استان‌‌های کشور است و از استان‌های مهم تاریخی کشور است که بیش از ۶۵۰ اثر ملی ثبت شده و ۳ اثر ثبت شده در میراث جهانی یونسکو دارد.

 

 علاوه ‌بر ویژگی‌های طبیعی، صنعتی و تاریخی، استان کرمان از نظر گردشگری نیز جزو برترین استان‌‌های کشور است که درکنار جاذبه‌های فراوان گردشگری از سوغات بسیار متنوعی برخوردار است. در ادامه شما را با مشهورترین سوغاتی‌های کرمان، آشنا می‌کنیم.

 

کلمپه

این شیرینی سنتی، در واقع نوعی کلوچه است تفاوت اصلی این کلوچه در موادی است که درون آن قرار می‌دهند.مخلوطی از خرما و گردوی چرخ شده، لایه‌ی میانی این کلوچه را تشکیل می‌دهند که با هل، گلاب یا دارچین معطر شده است. در تزیین کلمپه از پودر پسته یا کنجد استفاده می‌کنند و نوع مخصوصی دارد که در آن زعفران و روغن حیوانی به کار می‌رود.

مشاهده قیمت و خرید کلمپه کرمان از آی سوغاتی

 

قاووت

تولید این فراورده‌ی غذایی، که به شکل پودر است و در لهجه‌ی کرمانی به آن «قووتو» می‌گویند قدمت زیادی دارد. طبق رسوم کهن که هنوز هم در برخی مناطق رواج دارد، علاوه‌ بر اینکه قاووت را به زنی که زایمان کرده می‌دهند، از مهمانانش نیز با آن پذیرایی می‌کنند. این پودر خوراکی به ‌عنوان داروی گیاهی و تقویت‌کننده‌ی طبیعی، به کشورهای دیگر صادر می‌شود. برای تهیه‌ی قاووت، انواع مغزها، ادویه‌ی مختلف، گیاهان دارویی، بذر گیاهان، گندم، جو، کنجد، نخودچی، شکر و قهوه را پس از مخلوط کردن، آسیاب می‌کنند. قاووت انواع مختلف و طعم‌های گوناگونی دارد که تفاوتشان در همین مواد تشکیل‌دهنده است. قاووت را یا به شکل پودر مصرف می‌کنند یا در شیر و آب جوش حل می‌کنند و به ‌جای چای می‌نوشند.

مشاهده قیمت و خرید قاووت کرمان از آی سوغاتی

 

زیره

میوه‌ی گیاهی بوته‌ای و کوتاه قد از خانواده‌ی چتریان است که خواص دارویی دارد و به‌عنوان ادویه در آشپزی استفاده می‌شود. زیره دو نوع سبز و سیاه دارد که نوع سیاه آن به زیره‌ی ایرانی شهرت دارد و بیشترین حجم تولید آن مربوط ‌به استان کرمان است. کشاورزان کرمانی از اواسط اردیبهشت تا اوایل تیرماه، زیره‌ی سیاه مزروعی را برداشت می‌کنند. بهترین و مرغوب‌ترین زیره‌ی سیاه، نوع کوهی آن است که در مناطق کوهستانی شهرستان بافت استان کرمان به‌صورت خودرو رشد می‌کند و عشایر کوچ ‌رو کار برداشت آن را که بسیار دشوار است، بر عهده دارند.

مشاهده قیمت و خرید زیره کرمان از آی سوغاتی

 

پسته

پسته یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی صادراتی کشور است که بیش از ۷۰ درصد آن در استان کرمان تولید می‌شود. پسته در مناطق مختلف استان، کشت می‌شود اما شهرستان رفسنجان به‌عنوان بزرگ‌ترین منطقه‌ی پسته‌کاری در جهان، مرکز اصلی تولید پسته در استان است و بالاترین حجم تولید را به خود اختصاص داده است. کیفیت بالا و تنوع محصول، دو ویژگی اصلی پسته‌ی رفسنجان هستند که باعث ورود تولیدان این منطقه به بازار جهانی شده‌اند.

مشاهده قیمت و خرید پسته رفسنجان از آی سوغاتی

 

گردو

ایران چهارمین کشور تولیدکننده‌ی گردو در جهان است. گردو در شهرستان‌های مختلف استان کرمان تولید می‌شود و پس از پسته، دومین محصول کشاورزی صادراتی استان است. گردوی تولیدشده در باغ‌های شهرستان بافت باتوجه ‌به ارتفاع بالای باغ‌ها، از مرغوب‌ترین انواع گردوی کشور است. شهرستان بافت، به لحاظ سطح زیر کشت گردو، رتبه‌ی اول را در کشور دارد و از جهت میزان تولید، پس از شهرستان تویسرکان استان همدان، دومین تولیدکننده‌ی گردوی کشور است.

مشاهده قیمت و خرید گردو بافت از آی سوغاتی

 

خرما

باتوجه‌به ویژگی‌‌های اقلیمی، مناطق شرقی و جنوبی استان از قطب‌های تولید خرما در کشور هستند و یک‌ سوم خرمای کشور را تولید می‌کنند. خرما مهم‌ترین محصول کشاورزی این مناطق است و تولید آن مهم‌ترین شغل جمعیت روستایی این مناطق به شمار می‌رود. خرمای مضافتی استان کرمان که بیشتر در شهرستان‌های بم و فهرج کشت می‌شود، از انواع مرغوب خرمای ایران است و جایگاه ویژه‌ای در صادرات خرمای کشور دارد.

مشاهده قیمت و خرید خرما بم از آی سوغاتی

 

سوغات کرمان را از کجا بخریم؟

در کرمان مراکز خرید و بازارهای متنوعی وجود دارد که می‌تواند سلیقه هر مسافر و گرشگری را پوشش دهد. اما اگر به دنبال خرید سوغات کرمان به صورت آنلاین هستید، در سایت آی سوغاتی می توانید انواع خوراکی‌های سنتی و خوشمزه کرمان را با کیفیت عالی و قیمت مناسب سفارش دهید.

خرید انواع سوغات کرمان به صورت اینترنتی از سایت آی سوغاتی و ارسال به سراسر ایران

 



:: برچسب‌ها: سوغات کرمان , کلمپه کرمان , قاووت کرمان , زیره کرمان , پسته رفسنجان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 18 مهر 1399 ساعت 18:3 | بازدید : 102 | نوشته ‌شده به دست admin | ( نظرات )

آردواز سقف شیروانی سردر ورودی در کرمان

معمولا در خانه های ویلایی و یا درب حیاط آپارتمانها. از نوعی سازه های فلزی شیبدار استفاده میشود که از جنس شیروانی آردواز است که با شیب های متفاوت و در رنگهای مختلف اجرا میشود. که به سردر یا ورودی ساختمان و آردواز معروف است. و در قسمت نمونه کارهای سردر، بعضی از کارهای اجرا شده را مشاهده کنید.

 

ساخت سردر آردواز در کرمان

کارایی سردرسقف شیروانی آردواز برای سردر حیاط جلوه زیبایی به نمای ساختمان میدهد و برای همین از مصالح شیک و بهترین متریال استفاده میشود. سردری آردواز محافظ یراق آلات درها و زنگ در و جک و موتور کرکره برقی در برابر آفتاب و باران است. سردرآردواز سقف شیبدار مانند حفاظ عمل کرده و ورود سارقین و دزدها را به ساختمان به مخاطره می اندازد.

 

ورودی ساختمان

شرکت بام آذین با افتخار انواع نمونه کارهای سقف شیبدار آردواز ورودی ساختمان و سردر را جهت انتخاب بهتر شما در سایت خود قرار داده است و با مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان ما راهنمایی لازم را در مورد انتخاب و قیمت انواع سقف شیروانی و آردواز سردر دریافت نمایید. اکیپ اجرایی و نصاب آردواز در کرمان و نصابهای سقف شیبدار گروه بام آذین جزء بهترینها در این حرفه هستند.

 

آردواز شیروانی در کرمان

بهترین مدل آردواز شیروانی مانند یک چتر از نمای ساختمان شما در مقابل آب باران و برف محافظت میکند. آردواز مانع نفوذ آب از دیوارها و آجرهای ساختمان میشود. از نشت آب از لبه بالایی ساختمان به داخل جلوگیری میکند. آردواز مانع نفوذ آب به داخل و نمای ساختمان که مثل رگه های چرکین است، میشود. آردواز هم برای ممانعت از این مشکل است و هم اینکه خود آردواز یک نمای شیک و فانتزی است. آردواز پوشش و محافظ نمای ساختمان است. آردواز بدلیل ممانعت از ورود آب باعث طول عمر ساختمان میشود و در کل سقف شیبدارسقف شیبدار در تمامی شرایط آب و هوایی و جغرافیایی بدلیل جلوگیری از نفوذ آب و سبک بودنش بهترین گزینه است

 

نصب آردواز یک کار خیلی خیلی مهم و تخصصی است و مجری و نصاب آردواز شیروانی باید به خیلی از ریزه کاریها و فوت و فن های نصب آردواز اطلاع کامل داشته باشد.نصابهای آردواز باید به انواع مصالح آردواز و خصوصیات آنها و ابزار مورد نیاز نصب آردواز مطلع باشد. این اطلاعات جدای تکنیک های نصب آردواز است. نصاب شیروانی آردواز باید اطلاعات کاملی از کلیه مدل های آردواز را داشته باشد. نحوه نصب همه مدل های آردواز باهم متفاوت است. آردواز سقف شیبدار انواع مختلف دارد که در مقالات قبلی به آن پرداختیم. بعد از اتمام کار نصب آردواز، راه رفتن بر روی سقف آردواز ممنوع است .

 

شرکت بام آذین بهترین و بروزترین نصابهای آردواز و نصاب سقف شیبدار شیروانی را در اختیار دارد. شما برای انتخاب پیمانکار اجرای سقف شیروانی آردواز باید به میزان تجربه و میزان اطلاعات پیمانکار آردواز و نحوه نصب آردواز سقف شیروانی دقت کنید.



:: برچسب‌ها: اجرای سقف , بام آذین , نصب آردواز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 16 مهر 1399 ساعت 20:15 | بازدید : 105 | نوشته ‌شده به دست admin | ( نظرات )

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان یک روش درمانی و زیبایی دندان بوده که با هدف ترتیب بخشیدن به دندان‌های نامنظم و از بین بردن ناهنجاری در فک صورت می‌گیرد. عوارض ناشی از قرارگیری دندان‌ها در جای نامناسب مثل جلوگیری از رعایت صحیح بهداشت دهان و دندان، اختلال در تکلم و تاثیر نامناسب بر زیبایی چهره اجرای روش درمانی ارتودنسی دندان برای افراد را ضرورت می‌بخشد.

علاوه بر موارد بیان شده روش درمانی ارتودنسی دندان برای رفع مشکلاتی مثل پوسیدگی دندان‌ها در اثر فشار ناشی از شکل گیری نامناسب دندان‌ها، مشکلات لثه‌ای، مشکلات گوارشی ناشی از خوب جویده نشدن مواد غذایی، احساس درد در سر و گردن، مشکلات TMJ و در نهایت تاثیر منفی بر ظاهر دندان‌ها و چهره پس از معاینه دندان پزشک متخصص در نظر گرفته می‌شود.

 

 

مدت زمان ارتودنسی دندان و هزینه ارتودنسی دندان وابسته به وضعیت دندان‌ها و انواع ارتودنسی مثل ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی رنگی متفاوت می‌باشد.ارتودنسی دندان با روش‌های مختلفی مثل ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون و ... متناسب با وضعیت دندان‌ها و سن فرد بیمار توسط یک متخصص ارتودنسی صورت می‌گیرد.

بهترین راهکار در هنگام مواجهه با فشردگی و بهم ریختگی دندان‌ها و همین طور ناهنجاری در فکین مراجعه به یک ارتودنتیست متخصص و شروع درمان ارتودنسی دندان در یک مرکز تخصصی معتبر می‌باشد.

 

متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست

همانطور که در بخش ارتودنسی دندان اشاره داشتیم، نقش یک متخصص ارتودنسی در انتخاب روش درمانی مناسب با وضعیت دندان‌های بیمار و نتیجه مطلوب ارتودنسی دندان بسیار پر رنگ می‌باشد. یک ارتودنتیست یا متخصص ارتودنسی با ویزیت بیمار بهترین روش و راهکار درمانی را برای از بین بردن ناهنجاری فک و نامتوازن بودن دندان‌ها در نظر می‌گیرد.

در واقع متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست فردی است که مهارت و دانش لازم را در دانشگاه پس از گذراندن دوره عمومی دندانپزشکی برای درمان ناهنجاری های فک و صورت کسب کرده باشد. درمان‌های پیچیده و تخصصی ارتودنسی دندان باید تحت نظارت یک متخصص ارتودنسی و در یک مرکز درمانی تخصصی صورت گیرد.

 

 

ارتودنسی دندان بدون نظارت یک متخصص ارتودنسی می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی مثل پارگی لثه و عوارضی از این قبیل در بیمار ‌شود. برای داشتن یک ارتودنسی دندان مناسب با یک روش ارتودنسی موثر و نتیجه مطلوب در پایان این دوره درمان، حتما با یک متخصص ارتودنسی مجرب در یک مرکز تخصصی ارتودنسی دندان در ارتباط باشید.

 

روش ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی را بشناسید.

ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی یکی از روش‌های ارتودنسی دندان بصورت تخصصی بوده که رفع ناهنجاری موجود در فک از طریق ایجاد تغییراتی در دندانها را در بر می‌گیرد. ناهنجاری‌های موجود در فکین با ایجاد مشکلاتی در تکلم و تاثیر منفی بر چهره موجب ضعف در اعتماد به نفس افراد شده و درمان این عارضه را  ضرورت می‌بخشد.

ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی ناهنجاری‌های مثل تنگی فک پایین یا بالا، جلوزدگی فک پایین یا بالا، عقب ماندگی فک پایین یا بالا، انحراف فک، کم یا زیاد کردن ارتفاع صورت را درمان می‌کند. کامفولاژ به معنای پوشاندن و مخفی کردن است که در این حالت درمانی نیز ارتودنسی کامفولاژ با اثر بر وضعیت دندان‌ها ناهنجاری‌های نامبرده در فک و صورت را پوشانده و بهبود می‌بخشد.

 

 

قبل از اقدام به اعمال روش درمانی ارتودنسی کامفولاژ باید وضعیت فک و دندان بیمار توسط یک متخصص ارتودنسی مجرب مورد بررسی قرار گیرد. در این حالت با تشخیص وضعیت فک و دندان بیمار بهترین روش ارتودنسی کامفولاژ با تجویز متخصص ارتودنسی برای بیمار انجام می‌شود.

انتخاب یک مرکز تخصصی ارتودنسی دندان و اطلاعات کافی در خصوص ارتودنتسیت و متخصص ارتودنسی معرفی شده در نتیجه بخش بودن ارتودنسی کامفولاژ در رفع انحراف و ناهنجاری فک بسیار اثر گذار است.

 

عارضه سنگ لوزه چیست؟

سنگ لوزه بصورت دانه‌های سفید رنگ بر سطح لوزه ایجاد شده که اوصولا قابل مشاهده نیست. بیشتر در زمان سرماخوردگی و متورم شدن لوزه‌ها ممکن است سنگ لوزه خودنمایی کرده و نیاز به رفع آن از روی لوزه‌ها ضرورت پیدا کند. سنگ لوزه غالبا بر روی لوزه‌های متنهی به زبان یا به اصطلاح لوزه‌ی زبانی رویت می‌شوند.

لوزه‌ها از برآمدگی‌ها و شکاف‌هایی متشکل است که باکتری‌ها، مخاط و سلول‌‌های مرده در داخل آنها گیر کرده و به مرور زمان منجر به ایجاد عوارضی مثل سنگ لوزه می‌شود. سنگ لوزه گاها با بروز انواع آلرژی و حساسیت و سرماخوردگی تحریک شده و با درد همراه است.

 

 

در حالت تخصصی تر سنگ لوزه را توده‌ای تشکیل شده از مواد کلسیومی (کلیسفیکاسیون) در شکاف بین لوزه‌ها می‌نامند. عدم رعایت بهداشت دهان و دندان از مهمترین دلایل بروز سنگ لوزه در افراد است. بنا به نظرات علمی ارائه شده درباره سنگ لوزه می‌توان دلیل نمود این عارضه را تحت تاثیر تحلیل رفتن واحد‌های تشکیل دهنده فولیکول‌های لوزه دانست.

عمل برداشتن سنگ لوزه یک عمل کاملا تخصصی و حساس بوده که باید توسط یک متخصص پس از تشخیص مناسب انجام شود. بنابراین در انتخاب پزشک و کلینیک‌های تخصصی در رفع این عارضه نهایت دقت را داشته باشد.

سفید کردن دندان و بلیچینگ

سفید کردن دندان یکی از روش‌های بهبود و زیبایی دندان بوده که در دسته خدمات عمومی دندانپزشکی قرار دارد. ساده ترین و در دسترس ترین روش سفید کردن دندان جرم گیری برای برگرداندن رنگ اصلی دندان‌ها و از بین بردن جرم می‌باشد. یکی از تخصصی ترین روش‌های سفید کردن دندان که منجر به درخشان شدن دندان‌ها نسبت به حالت طبیعی شده بلیچینگ است.

 

امروزه روش‌های طبیعی زیادی برای سفید کردن دندان وجود داشته که خیلی از آنها ریشه در طب گیاهی و سنتی دارند. در کنار این موارد توجه به توصیه‌هایی مثل استفاده از خمیر دندان های سفید کننده، سفید کردن دندان با لیزر، استفاده از نوار سفید کننده و در نهایت استفاده از ژل سفید کننده دندان را می‌توان از مراحل سفید کردن دندان دانست.

بهترین اقدام برای ماندگاری سفیدی دندان‌ها و سفید کردن دندان با روش‌های مناسب مشورت با یک دندانپزشک متخصص است. مصرف کمتر مواد کافئین دار و اجرای توصیه‌های تخصصی یک متخصص تاثیر بسزایی در دوام سفیدی دندان‌های افراد دارد.

 

روکش دندان چیست؟

روکش دندان یک لایه‌ی نازک غالبا از جنس سرامیک است که برای پوشاندن وضعیت ظاهری دندان و همین طور مقاومت دندان قبل از بعضی روش‌های درمانی می‌باشد. روکش دندان سرامیکی یا لمینت از پر طرفدارترین روش‌های ترمیم دندان است.

 

 

رایج ترین سوالاتی که در خصوص روکش دندان در بین افراد متقاضی این روش درمانی مطرح بوده به شرح ذیل است:

  • هزینه روکش دندان سال 98
  • قیمت عصب کشی و روکش دندان
  • قیمت روکش دندان سال ۹۹
  • قیمت روکش دندان ایمکس
  • فیلم روکش دندان جلو
  • عوارض روکش دندان

 

نصب انواع روش روکش دندان چه بصورت درمانی و چه زیبایی دندان باید توسط یک متخصص و دندانپزشک مجرب انجام شود. نصب صحیح روکش دندان و انجام اقدامات بهداشتی و درمانی پس از آن باید در یک مرکز درمانی تخصصی و زیر نظر یک متخصص صورت گرفته تا با کمترین عوارض و بهترین نتیجه همراه باشد.

 

منبع: https://q.utoronto.ca/eportfolios/4527/What_is_dental_orthodontics

 

 



:: برچسب‌ها: متخصص ارتودنسی , ارتودنسی دندان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت 19:48 | بازدید : 106 | نوشته ‌شده به دست admin | ( نظرات )

خدمات نقاشی ساختمان تهران

نقاشی ساختمان تهران با استفاده از رنگ‌های متنوع و ابزارات مناسب از بهترین راهکارها در تغییرات دکوراسیون و طراحی داخلی منزل به شمار می‌آید. در واقع یکی از موثرترین روش‌ها برای ایجاد تحول در محیط زندگی و کار  به کارگیری تکنیک‌های نقاشی ساختمان در تهران است.

تاثیر نقاشی ساختمان تهران در بهتر نشان دادن فضای اطراف به حدی بوده که بیشتر افراد از این رنگ آمیزی ساختمان برای بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون بخشی از آن استفاده می‌کنند. تغییرات رنگ بین سقف و دیوار، رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه، طرح نقاشی ساختمان برای اتاق کودک و خواب، تغییر رنگ دیوار پشت شومینه در نشیمن و پذیرایی و ... از پرکاربرد ترین موارد اجرای نقاشی ساختمان در طراحی داخلی منزل است.

 

 

تمامی نکات بیان شده در خصوص ویژگی‌های کاربردی نقاشی ساختمان تهران مستلزم انتخاب یک نقاش حرفه‌ای و کاربلد در زمینه رنگ آمیزی انواع ساختمان است. بازار آنلاین "خدمت از ما" به فراهم آوردن یک بستر مطمئن و دقیق شرایط را برای دسترسی به بهترین نقاشان ساختمان در سطح شهر تهران سهولت بخشیده است.

 

انواع رنگ آمیزی و طرح نقاشی ساختمان تهران

رنگ آمیزی و انواع نقاشی ساختمان بر اساس نوع رنگ، جنس سطوح مورد نظر برای رنگ آمیزی، ابزارات نقاشی ساختمان، محل مشخص برای اجرای نقاشی ساختمان تهران متفاوت بوده و بر اساس نوع درخواست افراد تعیین می‌شود. امروزه پرطرفردارترین سبک‌های نقاشی ساختمان تهران را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • استفاده از طرح هندسی در نقاشی ساختمان تهران
  • کاربرد طرح راه راه برای نقاشی ساختمان تهران در سقف و دیوار
  • تنکنیک پاششی رنگ برای بخش‌های مختلف در نقاشی ساختمان
  • رنگ آمیزی کف و تطابق آن با رنگ سقف در نقاشی ساختمان
  • نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی طرح دار اتاق کودک
  • نقاشی ساختمان تهران با استفاده از ابزاری مثل شابلون و اسفنج
  • تنکنیک رنگ آمیزی جداره درب اتاق و پنجره و کابینت در نقاشی ساختمان
  • هماهنگی و رنگ‌های سرد و گرم برای نقاشی ساختمان در تهران
  • و...

انواع رنگ (اکریلیک،روغنی،پلاستیک،مولتی کالر، بلکا و...) برای نقاشی ساختمان تهران از دیگر موارد تاثیرگذار بر طرح نقاشی ساختمان است. هر کدام از این رنگ‌ها برای یک سبک خاص از نقاشی ساختمان تهران مناسب بوده و باید با استفاده از تخصص و دانش نقاش ساختمان در انتخاب رنگ در نظر گرفته شود.

 

 

برای اجرای نقاشی ساختمان مدرن در تهران باید به دنبال یک نقاش متخصص و کاربلد در زمینه شناخت رنگ‌ها و کاربرد آنها در ساختمان باشید. انتخاب یک نقاش متخصص در تهران از طریق ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" امکان شماهده پروفایل و سوابق کاری قبلی نقاشی ساختمان تهران را برای شما فراهم می‌آورد.

قیمت نقاشی ساختمان تهران

قیمت نقاشی ساختمان تهران با توجه به نوع رنگ آمیزی و ساختمان مدنظر به عوامل مختلفی وابسته است. از مهمترین عواملی که در هزینه نهایی خدمات نقاشی ساختمان تهران تاثیر داشته می‌توان به متراژ ساختمان، نوع رنگ مصرفی، ایده و طرح نقاشی ساختمان، ابزار به کار رفته روی دیوارها، تعداد اتاق‌ها و در وصورت نیاز بتونه کاری و بازسازی قبل از رنگ اشاره داشت.

 

 

 به‌عنوان‌مثال قیمت نقاشی ساختمان سال ۹۹در تهران برای رنگ‌روغن با تعرفه نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک فرق دارد. اما برای به دست آوردن قیمت حدودی نقاشی ساختمان تهران پس از ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" از نقاشان متخصص در تهران متناسب با درخواستتان استعلام قیمت رایگان بگیرید.

 

اهمیت آموزش نقاشی ساختمان تهران

اهمیت انتخاب یک نقاش مناسب در کیفیت نقاشی ساختمان عاملی است که بر تمام افراد متقاضی اجرای این خدمات در ساختمان اثبات شده است. در واقع یک نقاش مطلع به تکنیک‌های نقاشی ساختمان تهران و همین طور آشنا به روانشناسی رنگ‌ها برای رنگ آمیزی و نقاشی قسمت‌های مختلف ساختمان در داشتن خروجی مطلوب کار بسیار تاثیر دارد.

این نکته توجه بیشتر افراد به آموزش نقاشی ساختمان بصورت تخصصی در تهران را بیش از پیش کرده است. تمایل به کارگیری افراد متخصص و آموزش دیده در نقاشی ساختمان تهران از دیگر موارد اهمیت یادگیری فنون این حرفه بصورت تخصصی در بین نقاشان تجربی می‌باشد.

 

 

انتخاب رنگ، آشنایی با انواع رنگ‌های ساختمانی، آموزش اقدامات اولیه قبل از شروع نقاشی ساختمان و در نهایت انتخاب وسیله مناسب برای نقاشی ساختمان تهران از محورهای اصلی آموزش نقاشی ساختمان است.

گذراندن دوره‌های نقاشی ساختمان تهران تحت نظر افراد با تجربه بهترین پیشنهاد برای فراگیری فنون رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف ساختمان است. در همین راستا نقاشی ساختمان تهران بصورت حرفه‌ای توسط افراد متخصص در نقاط مختلف تهران قابل اجرا می‌باشد.

 

تکنیک‌های جدید نقاشی ساختمان تهران

امروزه برای اجرای نقاشی ساختمان تهران بصورت مدرن و هماهنگی آن با با سبک‌های جدید دکوراسیون خصوصا در منزل تکنیک‌های جدیدی ارائه شده است. این سبک‌ها و تکنیک‌های مدرن نقاشی ساختمان تهران تمایل بیشتر افراد به استفاده از این خدمات برای تغییرات و بازسازی منزل را به دنبال داشته است.

 

پتینه و یا زنگاری کردن یکی از روش‌ها و تکنیک‌های نقاشی ساختمان تهران است که در آن نقاش با کاربرد ابزار کار نقاشی(غلطت، قلم مو،اسپری و پمپ) و انجام روش های خلاقانه با استفاده از رنگ های روغنی و اکریلیک اقدام به ایجاد طرح های هماهنگ و زیبا بر روی قسمت‌های مختلف ساختمان می‌کند. روش استنسیل، مولتی کالر، متالیک، رنگ آمیزی با اسفنج و ... از دیگر تکنیک‌های جدید نقاشی ساختمان تهران است.

 

اعمال هر کدام از این روش‌های نقاشی ساختمان مدرن در تهران مستلزم به کارگیری افراد آموزش دیده در نقاشی ساختمان است. از طریق تلفن همراه خود برای ثبت سفارش در اپلیکیشن "خدمت از ما" اقدام کنید و در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین و متخصص ترین نقاشان ساختمان در تهران در ارتباط باشید.

 

منبع: https://courses.mizzouk12.missouri.edu/eportfolios/1358/Home/building_painting



:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان , قیمت نقاشی ساختمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 14 مهر 1399 ساعت 22:1 | بازدید : 109 | نوشته ‌شده به دست admin | ( نظرات )

صفر تا صد نصب موتورخانه تهران

مراحل نصب موتورخانه تهران در ساختمان‌های مختلف با توجه به متراژ و نوع پکیج و شوفاژ در نظر گرفته شده شکل گرفته است. بنابراین نکاتی مثل نوع پکیج، ساختار شوفاژ و طراحی سیستم‌های جدید مثل گرمایش از کف تهران در تنظیم اصول و مراحل نصب موتورخانه در تهران تاثیر مستقیم دارد.

نصب موتورخانه مرکزی، امکان خرید موتورخانه آماده، نصب دیگ موتورخانه، قیمت مشعل موتورخانه ساختمان، قیمت کلکتور موتورخانه و مواردی از این قبیل کلیت اطلاعات درخواستی افراد در هنام سفارش نصب موتورخانه است.

 

 

امروزه با توجه به نیاز و تمایل افراد به طراحی و اجرای نصب موتورخانه در ساختمان‌های مختلف "خدمت از ما" آمادگی معرفی مجرب‌ترین مجریان و شرکت‌های نصب موتورخانه تهران را دارد. با ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" امکان مشاهده نزدیک ترین و متخصص ترین افراد در نصب موتورخانه در تهران برای شما فراهم می‌شود.

 

قیمت نصب موتورخانه در تهران

نصب موتورخانه شوفاژ قدیمی ترین و شناخته ترین سبک نصب موتورخانه برای ساختمان‌های متفاوت است. امروزه نصب موتورخانه پکیج و دیگر سیستم‌های گرمایشی با روش‌ها و تجهیزات پیشرفته تر در مسیر بهینه سازی مصرف انرژی طراحی و اجرا می‌شود.

قیمت نصب موتورخانه در تهران توسط تیم کارشناسی و متخصص اعزام شده برای نصب موتورخانه در ساختمان تعیین می‌شود. متراژ، نوع سیستم گرمایشی و همین طور تجهیزات به کار رفته بیشترین سهم را در کارشناسی برای تعیین قیمت نصب موتورخانه به در این مورد به خود اختصاص می‌دهد.

 

 

بیشترین عواملی که در قیمت و هزینه نصب موتورخانه در تهران تاثیر داشته هزینه طراحی یک فونداسیون برای قرار گرفتن تاسیسات ساختمان، لوله کشی آب گرم و سرد، نصب مخزن (دیگ بخار موتورخانه) و نصب مشعل الکتریکی یا گازی و همین طور اقدامات جانبی مثل اجرای روندهای ایمنی یا عایق بندی دیوارها و کف، عایق بندی لوله‌ها و اتصالات می‌باشند.

 

اهمیت نگهداری و تعمیر موتورخانه

نگهداری و تعمیر موتورخانه طبق دستورات تعیین شده در هنگام نصب تجهیزات تعیین و توسط افراد متخصص و سرویس کار موتورخانه با تجربه صورت می‌گیرد. در واقع تعمیر موتورخانه مانند دیگر اقدامات تاسیساتی نیازمند به کار گیری افراد آموزش دیده و متخصص در این زمینه است. از آنجایی که موتورخانه ساختمان محل نگهداری و انتقال تجهیزات وابسته به سیستم گرمایشی بوده نگهداری و تعمیر آن از حساسیت بالایی برخوردار است.

 تجهیزات تعبیه شده در موتورخانه ساختمان برای تامین انرژی و گرمای مورد نیاز فضای ساختمان است. همین امر نگهداری و سرویس به موقع موتورخانه و علاوه بر این تعمیر موتورخانه توسط افراد متخصص در تهران را ضرورت بخشیده است.

 

 

برای دسترسی به تعمیرکار موتورخانه مجرب و ارتباط با شرکت تعمیر و نگهداری موتورخانه در تهران می‌توانید با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" اقدام کنید. با مشاهده عملکرد قبلی افراد و تکنسین‌های متخصص در تعمیر موتورخانه فعال در "خدمت از ما" به راحتی بهترین کارشناسان را انتخاب کنید.

 

هزینه تعمیر موتورخانه تهران

هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه وابسته به مشکلات پیش آمده و همین طور قطعات آسیب دیده متفاوت است. تعمیرات تخصصی موتورخانه در تهران از تعمیر و نگهداری تاسیسات موتورخانه گرفته تا تعمیر پمپ آب موتورخانه را در برگرفته و توسط افراد متخصص فعال در شرکت تعمیر و نگهداری موتور خانه انجام می‌شود.

 

هزینه نگهداری و تعمیر موتورخانه تهران بر اساس کارشناسی تعمیرکاران موتورخانه متخصص و عواملی مثل فضا و مساحت موتورخانه، متراژ ساختمان و تعداد طبقات، قدمت تاسیسات موتورخانه و تجهیزاتی که باید سرویس، تعمیر و تعویض شوند، تعیین می‌شود.

 

 

شما می‌توانید برای اعزام یک سرویس کار موتورخانه متخصص در تهران از طریق اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" اقدام کنید. انتخاب بازار آنلاین "خدمت از ما" برای کار تعمیر موتورخانه ساختمان امکان آشنایی با تعمیرات موتورخانه شبانه روزی در مناطق مختلف تهران را برای شما فراهم می‌کند.

 

 

معرفی سیستم گرمایش از کف تهران

گرمایش از کف یک سیستم گرمایشی جدید نیازمند به لوله کشی تخصصی و تجهیزات پیشرفته در ساختمان‌های مختلف است. بهینه سازی مصرف انرژی و بهبود جریان و انتقال گرما در ساختمان از دلایل مهم انتخاب گرمایش از کف تهران به جای نصب پکیج و شوفاژ می‌باشد.

 

 

نصب و راه اندازی سیستم گرمایش از کف در تهران یک کار کاملا تخصصی و نیازمند آموزش کامل مراحل و اوصول اجرای سیستم گرمایشی است. یک تکنسین متخصص برای نصب سیستم گرمایش از کف در ساختمان باید نسبت به اهمیت و ضرورت اصول در موارد زیر توجه ویژه داشته باشد:

  • نحوه نصب لولهگرمایش از کف
  • فاصله لوله درگرمایش از کف
  • مراحل لوله کشیگرمایش از کف
  • نقشه لوله کشیگرمایش از کف
  • بتن ریزی گرمایش از کف در صورت نیاز
  • و...

پس از بررسی مزایای سیستم گرمایش از کف در تهران بیشترین سهم توجه افراد در هنگام نصب این سیستم به هزینه گرمایش از کف تهران بر می‌باشد. بیشتر افراد تمایل دارند قبل ار انتخاب گرمایش از کف به جای شوفاژ و پکیج از قیمت نهایی نصب و راه اندازی این سیستم در مناطق مختلف تهران مطلع شوند.

بیشترین سهم تعیین کننده هزینه گرمایش از کف تهران برای ساختمان‌های مختلف را نوع معماری ساختمان(آپارتمانی یا ویلایی) موقعیت ساختمان، قیمت تجهیزات (لوله پنج لایه، نوع ترموستات، شیر کلکتور و نوع عایق و ضخامت آن ) بتن ریزی گرمایش از کف به خود اختصاص داده‌ است.

دریافت قیمت نهایی و تخمین زده شده اجرای گرمایش از کف تهران در مناطق و ساختمان‌های مختلف از نکات مهم در هنگام درخواست این خدمات است. برای استعلام قیمت رایگان و سریع نصب و راه اندازی سیستم گرمایش از کف تهران پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت خدمت از ما با متخصصان در این زمینه در ارتباط باشید.

منبع: https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/609/_installation_of_Tehran_engine_room Bottom of Form



:: برچسب‌ها: نصب موتورخانه , نصب دیگ موتورخانه , قیمت نصب موتورخانه , تعمیرکار موتورخانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 3 مهر 1399 ساعت 19:8 | بازدید : 114 | نوشته ‌شده به دست admin | ( نظرات )

 

 

"تعمیر پکیج" در تهران؛ به همراه نرخ اتحادیه شهریور 99

 

به نظر می‌رسد پکیج یکی از ضروری‌ترین وسایل در منزل است. به خصوص در شب‌های سرد سال که نقش آن در زندگی ما پررنگ‌تر می‌شود. پکیج دیواری به علت مزایایی که دارد، جایگزین مناسبی برای آبگرمکن و موتورخانه است.

پکیج وظیفه تامین آب گرم مصرفی را بر عهده دارد؛ و اگر به خوبی عمل کند، در هر لحظه‌ای که به آب گرم نیاز داشته باشیم، در دسترسمان است؛ اما امان از آن روزی که پکیج یا لوله‌های پکیج دچار مشکل شوند. همانند قطع شدن آب در روزهای تابستان، خرابی پکیج در شب‌های زمستان نیز دردسرساز است.

آنگاه نه از آب گرم خبری است و نه گرمی رادیاتورها. اگر پکیج روشن نمی‌شود یا آب و رادیاتورها سرد است، سریعا باید برای یافتن تعمیرکار برای تعمیر پکیج اقدامی کنیم.

اگر در شهر بزرگی مانند تهران زندگی می‌کنید، متخصص و تعمیرکار پکیج می‌شناسید؟ در موارد اضطراری، آیا روشی را برای تعمیر پکیج شبانه روزی در نظر دارید؟

 

نزدیک‌ترین متخصصین تعمیر پکیج تهران

در شهری مانند تهران، ممکن است دسترسی به تعمیرکار پکیج برای بسیاری از افراد فراهم نباشد. مواردی از قبیل آشنا نبودن با تعمیرکاران و متخصصین تعمیر پکیج تهران، نداشتن وقت کافی برای پیدا کردن تعمیرکار و تجربه‌های ناموفق در زمینه تعمیرات، ممکن است اقدام برای تعمیر و سرویس پکیج را به تعویق بیندازیم.

همچنین در تهران، برای تعمیرکار و درخواست کننده خدمات، نزدیک بودن تعمیرکار به ساختمان و منزل مزیت به شمار می‌رود.

در پایان این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه بهترین و نزدیک‌ترین تعمیرکار پکیج را در هر محله‌ای از شمال، غرب، شرق و جنوب و یا مرکز تهران در بیابید.

 

مشکلات رایج پکیج چیست؟

امروزه انواع برندهای پکیج با سوخت‌های متفاوت در بازار موجود است. در ایران، پکیج گازی از محبوبیت بیشتری نسبت به پکیج برقی برخوردار است. بیشترین خرابی نیز مربوط به پکیج دیواری است.

اگر سیستم گرمایشی ساختمان شما پکیج است، حتما یک بار مواردی مشابه زیر را تجربه کرده‌اید.

  • روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی پکیج
  • گرم نشدن آب پکیج
  • کاهش فشار آب پکیج
  • نشتی و چکه آب از پکیج
  • سرد بودن رادیاتور و شوفاژ
  • صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن
  • نمایش کد ارور بر روی نمایشگر دستگاه

 

وجود نقص در قطعات پکیج، می‌تواند منجر به بروز مشکلات بالا در دستگاه شما شود. همچنین در نظر داشته باشید که عمر دستگاه شما، متناسب با برند پکیج متفاوت است. اگر پکیج باکیفیت نباشد، یا اگر سال‌هاست از پکیج استفاده می‌کنید، اختلال در عملکرد آن عجیب نخواهد بود. شما دست از تلاش برای تعمیر پکیج خود برندارید.

 

عیب یابی و تعمیر پکیج به کمک کد خطا و ارورهای آن

در صورت بروز خرابی در پکیج، ابتدا فشار بار پکیج را بررسی کنید. نباید کمتر از 1 باشد. اگر پکیج شما دارای نمایشگر است، کد خطای آن را بررسی کنید. اگر می‌توانید کد خطای پکیج را تشخیص دهید، علت نمایش آن را می‌توانید بیابید.

کد خطا و علت بروز آن، در انواع برند و مدل‌های پکیج متفاوت است. اگر تمایل دارید خودتان پکیج را عیب یابی کنید، می‌توانید کد خطای پکیج و نام برند را در گوگل جستجو کنید و علت آن را مطالعه کنید.

در نظر داشته باشید که اگر در زمینه عیب یابی و تعمیر پکیج تجربه و آشنایی ندارید، از اقدام عملی برای تعمیر پکیج خود پرهیز کنید. در اکثر موارد، اقدامات خودسرانه برای عیب یابی، ایرادهای جدی‌تری را برای پکیج به وجود می‌آورد.

 

 

 

نرخ اتحادیه تعمیر پکیج

به 2 دلیل اتحادیه تعمیر پکیج مانند سایر اتحادیه‌ها، نرخنامه برای تعمیرکاران ارائه می‌کند:

  • انواع پکیج با برندها و مدل‌های متفاوتی در بازار موجود است
  • عیب یابی و تعمیرات پکیج، از ساده تا سخت دسته بندی می‌شود.

به همین علت، نرخ ثابتی برای هزینه تعمیر پکیج وجود ندارد. اما به این معنا نیست که هر تعمیرکاری بتواند برای خود نرخ تعیین کند.

تعمیرکار پکیج ابتدا باید عامل خرابی پکیج را شناسایی کند، سپس هزینه را به شما به صورت دقیق اعلام می‌کند. اما بسیاری از تعمیرکاران باتجربه با شنیدن توضیحات شما می‌توانند هزینه تعمیر پکیج را به شما به صورت تقریبی اعلام کنند. به عنوان مثال هزینه تغییر فصل تابستان به زمستان پکیج با هواگیری، هزینه‌ای کمتری نسبت به هزینه تعویض مبدل پکیج دارد.

بر اساس نرخنامه اتحادیه، هزینه ایاب ذهاب برای خدمات با هزینه کم تر از 40 هزار تومان توسط تعمیرکار دریافت می‌شود.

در ادامه، نرخ برخی دیگر از خدمات را برای شما آورده‌ایم:

  • سرویس پکیج: 400 هزار تومان
  • تعویض منبع انبساط  و راه اندازی: 125 هزار تومان
  • تعویض پمپ کامل با کاتالیست: 100 هزار تومان
  • تعویض مبدل حرارتی: 120 هزار تومان
  • تعویض مشعل: 75 هزار تومان

 

تفاوت تعمیر و سرویس پکیج چیست؟

برای درک تفاوت تعمیر و سرویس پکیج، بهتر است که بدانیم سرویس پکیج چیست و شامل چه مواردی می‌شود.

همه وسایلی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم، به سرویس و بررسی سالانه یا ماهانه نیاز دارند. برای پکیج نیز، بازبینی قطعات دستگاه و عیب یابی سیستم گرمایشی هنگام سرویس پکیج مورد بررسی قرار می‌گیرد. اسیدشویی، هواگیری پکیج، بررسی و بازبینی محل نصب پکیج و محل قرارگیری لوله‌ها، بررسی عملکرد قطعات و بخش‌های مختلف پکیج، بررسی میزان فشار آب پکیج و تمیز کردن دستگاه از جمله اقدامات سرویسکار پکیج است.

پس می‌توان گفت سرویس پکیج اقدامی پیشگیرانه است که قبل از بروز مشکلات پکیج، انجام می‌شود.

به مرور زمان، پکیج و لوله‌های منشعب دچار گرفتگی و رسوب می‌شود. میزان رسوبات آن متناسب با سختی آب منطقه شماست. رسوبات تشکیل شده در پکیج و لوله‌های آب، عملکرد دستگاه را دچار مشکل می‌کند. بنابراین حداقل سالی یک بار، قبل از پاییز بهتر است برای رسوب گیری پکیج و سرویس کردن پکیج اقدام کنید.

 

 

 

دسترسی آسان به متخصصین در خدمت از ما

تا به اینجای مطلب، با اهمیت پکیج و نحوه عیب یابی آن آشنا شدید. پکیج یک دستگاه گران قیمت است که شاید جایگزین کردن آن با دستگاهی جدید برای همه افراد امکان پذیر نباشد. پس اگر شیر آب را باز کردید و دیدید که پکیج روشن نمی‌شود، باید سریعا برای پیدا کردن یک تعمیرکار باتجربه دست به کار شوید.

اگر در شهرتان، با بهترین سرویسکار و تعمیرکار پکیج آشنایی ندارید؛ خدمت از ما در این زمینه به شما کمک می‌کند. خدمت از ما بازار آنلاین خدمات ایران، دسترسی به نزدیک‌ترین متخصصین در شهر خودتان را برای شما فراهم کرده است.

با ثبت درخواست رایگان تعمیر پکیج در هر ساعت از شبانه روز، در اپلیکیشن (ما را در کافه بازار یا گوگل پلی پیدا کنید) و یا وب سایت خدمت از ما، می‌توانید از بهترین تعمیرکاران به رایگان قیمت بگیرید. متخصصین فعال در خدمت از ما، متناسب با توضیحات شما، پیشنهاد انجام کار ارسال می‌کنند.

همچنین در خدمت از ما، این امکان فراهم است که پروفایل متخصصین و مشخصات آن‌ها را مشاهده کنید. نظرات سایر کاربران را بخوانید و بهترین تعمیرکار پکیج را متناسب با نیازتان برای انجام تعمیرات انتخاب کنید.

 

http://www.savalankhabar.ir/210405

http://farhangemrooz.com/news/62950

http://yazdrasa.ir/article/38431828

http://shooshan.ir/fa/news/102970



:: برچسب‌ها: سرویس پکیج , سرویسکار پکیج , خدمت از ما , عیب یابی پکیج , تعمیر پکیج ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 2 مهر 1399 ساعت 19:40 | بازدید : 105 | نوشته ‌شده به دست admin | ( نظرات )

سرویس پکیج

در شرایط ویژه اقتصادی، از وسایل ضروری منزل باید به خوبی نگهداری کنیم. پکیج یکی از این وسایل است که نه تنها در روزهای سرد، بلکه در تمام طول سال به آن نیاز داریم. در کنار استفاده بهینه از دستگاه، ضروریست تا از یک متخصص بخواهید پکیج دیواری شما را سالانه بررسی کند.

با سرویس پکیج از بروز مشکلات جدی و تعمیرات پرهزینه جلوگیری می‌کنید. سرویس پکیج توسط سرویسکار تنها به معنای رسوب زدایی نیست. سرویس پکیج بوتان، ایران رادیاتور و ... روند ساده‌ای دارند، که به مانند چکاپ بدن، باید تمامی قطعات بازبینی و آزمایش شوند.

اگر تا به حال پکیج خود را سرویس نکرده‌اید، بهتر است امسال آن را در برنامه خود قرار دهید و خیال خود را بابت عملکرد مناسب دستگاه راحت کنید. اما به این نکته توجه کنید که پکیج خود را به دست هر سرویسکاری نسپارید. "خدمت از ما" به شما در پیدا کردن بهترین سرویسکار پکیج در هر شهری که هستید، کمک می‌کند.

 

سرویس پکیج شامل چیست؟

همانند موجودات، وسایل ما زمانی می‌توانند به خوبی کار کنند که قطعاتشان سالم باشند. اگر قطعه‌ای معیوب شود، عملکرد دستگاه را دچار مشکل می‌کند. هنگام سرویس پکیج، سرویسکار پکیج در کنار رسوب زدایی و تمیز کردن دستگاه، قطعات را بازبینی می‌کند تا از درست کار کردن سیستم مطمئن شود.

به طور کلی سرویس پکیج شامل هواگیری پکیج، رسوب زدایی، تنظیم دما، بررسی دودکش پکیج، بررسی رادیاتور و شوفاژها، کنترل فشار آب و... است. همچنین اگر در پکیج خود مشکلات دیگری را مشاهده کردید، حتما هنگام سرویس کردن پکیج آن را به سرویسکار خود اطلاع دهید.

فرقی نمی‌کند که پکیج شما از کدام برند است. در هر صورت به نگهداری و سرویس پکیج نیاز دارید.

 

سرویس پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از برندهایی است که در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به مانند سایر پکیج‌ها، پکیج بوتان نیز باید به طور منظم سرویس شود. سرویس پکیج بوتان نیز شامل رسوب گیری پکیج، بررسی عملکرد دستگاه و ... می‌شود.

نحوه سرویس پکیج بوتان مدل اپتیما یا پارما تفاوتی ندارند؛ اما در نظر داشته باشید که سرویسکاری که برای سرویس پکیج بوتان به منزل شما مراجعه می‌کند، دستورالعمل نمایندگی پکیج را دنبال کند.

 

هزینه سرویس پکیج چقدر است؟

یادتان باشد که حتما هر سال با شروع فصل سرما، سرویس پکیج را در لیست کارهای خود قرار دهید.

هزینه سرویس پکیج و راه اندازی آن، متناسب با نوع سرویس پکیج (کامل، دوره‌ای) تعیین می‌شود. لیست تقریبی قیمت خدمات پکیج را می‌توانید پایین‌تر مشاهده کنید.

  • هزینه اسیدشویی پکیج: 110000  تومان
  • هزینه تنظیم شیر کنترل گاز: 30000 تومان
  • تعرفه سرویس پکیج بوتان کامل 190000 تا 200000 تومان
  • هزینه تغییر فصل تابستان به زمستان با هواگیری:  35000 تومان
  • هزینه سرویس دوره‌ای و راه‌اندازی پکیج به همراه تست 60000 تومان

 

بهترین زمان سرویس پکیج

بهتر است که حداقل هر شش ماه یک بار پکیج بازبینی و سرویس شود. اگر به تازگی پکیج را نصب کرده‌اید، خودتان نیز می‌توانید هر 3 ماه یک بار (متناسب با عمر پکیج) عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

اما اگر مدت زمان زیادی است که از پکیج استفاده می‌کنید، به صورت منظم و هر 6 ماه یک بار توسط سرویسکار، از سالم بودن قطعات اطمینان حاصل کنید.

زمانی را که برای سرویس پکیج در نظر می‌گیرید، با اهمیت است. اما در نظر داشته باشید که هر زمانی در سال می‌توانید برای سرویس و رسوب زدایی اقدام کنید.

اما اگر به دنبال بهترین زمان سرویس پکیج هستید، باید بگوییم که قبل از شروع فصول سرد سال است؛ زیرا در زمستان بیشتر به پکیج نیاز خواهید داشت.

 

انواع روش‌های سرویس پکیج دیواری

سرویس پکیج به دو روش انجام می‌شود. در ادامه با هر یک از موارد آشنا شوید:

 

سرویس کامل پکیج

در سرویس کامل، دستگاه شما به طور کامل و همه قطعات آن مانند دودکش، سیستم گرمایشی، برد و پمپ پکیج بررسی می‌شود. اگر مدت زمان زیادی است که از پکیجتان استفاده می‌کنید، بهتر است به صورت کامل سرویس شود. معمولا هر سال، یک مرتبه سرویس کامل انجام می‌شود.

 

سرویس دوره ای پکیج

سرویس دوره ای همان سرویسی است که هر 6 ماه یک بار باید به سراغ آن بروید. یک بار قبل از شروع فصل سرما و یک بار هم در ابتدای تابستان.

 

موارد سرویس پکیج دیواری به صورت کامل

۱. رسوب‌زدایی پکیج: وجود املاح در آب، موجب می‌شود پکیج و لوله‌های آن رسوب بگیرند. رسوب‌گیری پکیج به معنای زدودن رسوبات درون دستگاه است. عمل رسوب‌زدایی با استفاده از رسوب‌گیرهای پلی فسفات و با تهویه مناسب انجام می‌شود.

۲. تنظیم میزان فشار آب: فشار پکیج بسیار بااهمیت است. فشار مناسب پکیج‌ دیواری بین 0.7 تا 1.5 است. اگر فشار آب درون دستگاه کم یا زیاد باشد، ممکن است به دستگاه آسیب برساند. به همین دلیل یکی از مواردی است که هنگام سرویس پکیج به آن پرداخته می‌شود.

۳. بازبینی عملکرد قطعات و مدار گرمایشی: قبل از راه اندازی شوفاژها، سرویسکار پکیج بهتر است دودکش، درجه حرارت پکیج، محل اتصالات و لوله‌ها را بازبینی کند و در صورت نیاز اقدامی برای برطرف کردن مشکلات دستگاه انجام دهد.

۴. هواگیری پکیج و شوفاژها: به مرور زمان پکیج و رادیاتور هوا می‌گیرد. اگر مشاهده کردید که پکیج آب و شوفاژها را گرم نمی‌کند، باید آن را هواگیری کنید. هواگیری پکیج یکی از موارد مهمی است که هنگام سرویس پکیج باید به آن بپردازید.

 

چگونه پکیج را سرویس کنیم؟

سرویس پکیج اصول و روش خاصی ندارد. تنها برای مواردی مانند اسیدشویی و رسوب‌زدایی باید دقت کنید که به درستی آن را انجام دهید و به دستگاه آسیبی نرسد.

برای سرویس پکیج، در ابتدا قبل از دست به کار شدن، باید برق پکیج و سپس گاز را قطع کنید. همچنین باید آب داخل پکیج را کاملا تخلیه کنید.

  1. پوسته پکیج را باز کنید و بررسی کنید که اگر لوله‌های پکیج و اجزای درونی رسوب گرفته‌اند، آن‌ها رسوب زدایی کنید.
  2. دودکش گاز دی اکسید کرن تولید شده را به بیرون منزل منتقل می‌کند. پس حتما دودکش پکیج را بررسی کنید و توجه کنید که راه آن مسدود نشده است. برای بررسی می‌توانید یک سنگ کوچک به داخل آن بیندازید.اطمینان حاصل کنید که دودکش نشتی نداشته باشد.
  3. در مرحله بعد، مشعل پکیج را تمیز کنید.
  4. پمپ پکیج را حتما بررسی کنید.
  5. جرقه زن دستگاه را به آرامی با دستگاه تمیز کنید.
  6. پکیج دیواری و شوفاژها را به وسیله آچار و پیچ پکیج هواگیری کنید.

 

دسترسی آسان به متخصصین سرویس پکیج

به دلیل حساسیتی و ضرورتی که وجود پکیج دارد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان سرویس پکیج، کیفیت انجام خدمات سرویسکار است.

در صورتی که به سرویس پکیج نیاز دارید؛ می‌توانید سفارش خود را اپلیکیشن یا وب سایت خدمت از ما رایگان ثبت کنید.

پس از ثبت سفارش رایگان، بهترین متخصصین تعمیر و سرویس پکیج به شما پیشنهاد قیمت ارسال می‌کنند. با بررسی قیمت پیشنهادی، پروفایل متخصصین و نظرات مشتریان قبلی، می‌توانید بهترین سرویسکار پکیج را در شهر خودتان پیدا کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: سرویس پکیج , سرویسکار پکیج , خدمت از ما ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین عناوین مطالب